+420 604 254 986
0
Košík
0 Kč

Obchodní podmínky

které jsou písemnou součástí každé uzavřené smlouvy

1. Adresy, kontakt

Elektro Milan Urbášek, Skalička 80, 789 01 Zábřeh

tel.583 414 523

mail: bila-technika@astranet.cz

 

IČ 47821281

DIČ CZ6109080307

výpis z registru živnostenského podnikání naleznete zde

 

2. Způsob platby

2.1. Dobírkou. Tzn. zaplatíte v hotovosti kupní cenu přepravci-řidiči, ten Vám naopak předá stvrzenku o zaplacení, resp. fakturu s platbou za hotové. 
2.2. Platba předem. na základě potvrzené kupní smlouvy Vám bude zaslána zálohová faktura, po jejímž uhrazení bude zboží expedováno. 
2.3. Prodej na splátky možný není.

3. Doprava

Dodání probíhá na adresu a číslo popisné, udané zákazníkem. Zboží rozvážíme prostřednictvím rozvážkové služby, která používá automobily velikosti AVIA s jedním řidičem. Není povinností řidiče stěhovat zásilky do bytů, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Objednané zboží rozvážíme po území České republiky, do zahraničí nedodáváme. Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném obalu zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu vyznačte důvod nepřevzetí - "poškozená zásilka". My obratem zařídíme dodání náhradního bezvadného zboží, samozřejmě zdarma. Upozorňujeme Vás, že momentem převzetí zboží (tj. podpisem přepravního listu) na sebe přebíráte riziko za poškození zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat. Proto prosím před převzetím velmi důkladně zkontrolujte úplnost a celistvost přepravního obalu, pak teprve zboží přeberte. V případě nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě Vám nebudou účtovány žádné dodatečné náklady. Dále nejpozději do 24 hodin po převzetí zásilky tuto rozbalte a proveďte kontrolu zásilky po rozbalení. V případě poškození pod obalem nás ihned kontaktujte a my zajistíme nápravu. Po této době již není možné reklamaci poškozené zásilky uznat. Vady funkčnosti jsou řešeny v souladu se záručním listem.
 

4. Dopravné

a) Pokud celková cena objednávky přesahuje 3.000,-Kč s DPH, pak je dopravné zdarma (v ceně zboží). 
b) Pokud celková cena objednávky nedosahuje 3.000,-Kč s DPH, pak platí dopravné kupující v částce 150,-Kč.

5. Dodací lhůta

5.1. Standardní dodání
V kupní smlouvě bude určeno datum expedice zboží. Případné doručení pak proběhne do 3 pracovních dní od datumu expedice. Dodací lhůta neběží o víkendech a o svátcích. Standardně se doručuje v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hodin. 
5.2. Dodání do 24 hodin
Po dohodě je možno zvolit expresní doručení do 24 hodin od expedice, zde bude zákazníkovi účtován příplatek za expresní dopravu, který závisí na vzdálenosti a není jej možné vyčíslit zde (obvykle se pohubuje okolo 400 Kč)
5.3. Dodání v přesně určený den
Po dohodě je možno zvolit dodání v přesně určený den. Zde bude zákazníkovi účtován příplatek ve výši 500Kč
5.4. Odpolední dodání
Po dohodě je možno zvolit dodání v odpoledních hodinách, tj. mezi 16:00 a 21:00. Zde bude zákazníkovi účtován příplatek ve výši 500,-Kč
Pozn. příplatky se v případě jejich kombinace sčítají

6. Reklamační řád

Kupující je v případě reklamace povinen o tom písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V takovém oznámení prosím co nejpodrobněji popište důvod reklamace. My vás pak do tří pracovních dnů budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. V ostatním se reklamace řídí platnými zákony, zejména pak Zákonem na ochranu spotřebitele. 

7. Doklady a záruční listy

Záruční doba je 2 roky, pokud není záručním listem stanoveno jinak. Záruční list bývá součástí dodaného zboží. Pokud není, je lhůta daná daňovým dokladem nebo je zákonná. Dodávka je doručována na doklad „PŘEPRAVNÍ LIST“. Na něm je potvrzeno i přijetí případné dobírky řidičem. Na zboží Vám cca do 14 ti dnů zašleme daňový doklad, který obsahuje i formulaci o potvrzení záručního listu. V případě platby převodem na zálohovou fakturu vystavujeme daňový doklad na platbu, který v případě, že se jedná o dodávku ve stejném měsíci zasíláme spolu s vyúčtovaní fakturou. Pokud se měsíce liší, zasíláme doklad o platbě zvlášť.

8. Ochrana údajů

Provozovatel obchodu se tímto neodvolatelně zavazuje, že Vaše osobní údaje nepoužije k jiným účelům, než je plnění Vašich objednávek, zejména se pak zavazuje, že tyto údaje nepředá cizí osobě, a to ani za úplatu, ani zdarma. Provozovatel tohoto obchodu je registrován státním Úřadem pro ochranu osobních údajů.

9. Odstoupení od smlouvy

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. V takovém případě je kupující povinen: (a) o tom nejprve řádným písemným způsobem informovat prodávajícího na adrese dle čl. 1. těchto Obchodních podmínek (b) poté zboží zaslat na své náklady do 14ti dnů na adresu prodávajícího nebo dle dohody. Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu na jeho účet do 14ti dní od zpětného převzetí zboží. Pokud již zboží není v původním stavu a je třeba jeho repase, má prodávající oprávnění požadovat náklady na uvedení do původního stavu. Od kupní smlouvy lze odstoupit po dohodě obou smluvních stran rovněž částečně (v části dodaného zboží).

10. EET - informační oznámení

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tomáš Matýsek foto
Obsluhuje Vás
Tomáš Matýsek
+420 604 254 986

Jsme autorizovaný obchod Miele. Jsme zde pro vás již od roku 2000.
Spotřebič namontujeme a do obsluhy vás zaškolíme zdarma.
U vestavných spotřebičů překlopíme cenu do 15% sazby DPH.
V nabídce máme kompletní sortiment vestavných i volně stojících spotřebičů Miele.
Doprava zdarma po celé ČR při nákupu nad 3000,- Kč.

Výročí - 17 let
 

Sledování zásilky

Pokud si přejete vysledovat Vaši zásilku, prosím zadejte zde Vaše číslo objednávky.